2009-11-23
 18:28:04

allting går inte alltid som man tänkt sej..

I fredags kom Linnea hit, men eftersom jag och mamma skulle upp till skolan på utvecklingssamtal så gick linnéa till ringhem och hälsa på hennes morfar. Sen åkte vi hem och spela wii och kollade på tv. dagen efter gjorde vi kola, och den blev grymmt god ! vi va också uppe hos sune och byddge en hylla, som vi sen målade i vitt. och nästa gång hon kommer så ska vi göra turkosa prickar på den också. haha, vi kladdade inte lite heller. jag fick färg på min mobil, tröjan, och på hela armarna och händerna , herregud vad vi såg ut. satt där nere i källarn och måla en hylla (Y) Sen kom nathalie och så åkte Linnea hem efter en stund för hon skulle till sin mormor.

Jag och Nathalie åkte ner till Hemmakväll och hyrde film med mamma. jag letade förkvivlat efter ''den gröna milen'' som jag ville se, men den fanns antaglingen inte .. så vi tog en snuten i varuhuset istället. och så kollade vi på den, sen hyrde mama 2 filmer också, som jag inte vet vad dom heter .
sen gick jag och nathalie ut och gick, o dt gick la sådär om man säer så..

igår på kvällen så satt jag och mamma och kolla på flera filmer som va grymmt bra, men dom kommer jag inte heller ihåg vad dom heter, sen gjorde jag kola en gång till, hehe :)

Nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik, är så otroligt glad att spotify finns, sitta där vid dendär jävla youtube som en n00b, nejtack!
ska snart gå och blanda juice, är jävligt sugen på dt känner jag.
sen så börjar ju 2 ½ män 21.00 också:)
och de är grymmt.
sen måste jag duscha också, får se hur jag hinne med allt detta x))
men nu kmr mamma tror jag,  så jag ska dra nu !:)

puss(L)


Anonym

aaaa,

det gick ju så där!:'(



men det gick ju:'(



<33



älskar dej<33



PUBLICERAT: 2009-11-23, 20:37:15 | URL: http://cheeswoman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: