2009-11-24
 18:09:32

vattenpalatset

ska till vattenpalatset med klassen imorn då, också får jag inte glömma att jag ska ta mä mej taccosallad till både mikaela och mej. men mikaela får inte vara med för då kan hon få luftvägsinflamation, och de är nt bra. man kan dö av de sa hon, så hon får ha min kamera istället och ta kort !:)

men ja, imorse försov jag mej till halv 11 ungefär, och de va ju inte bra. kolla busstabeller och tog bussen till skolan, men på den bussen fanns de ju ingen jävla knapp, så jag fick gå ända från grillen till skolan ! :@
och de va jobbigt ska jag säga dej.
men ja, sen hade vi matte och de va grymmt svårt. sen vade typ rast och sen syslöjd, och jag håller på och sticka ett par vantar, och jag tror dom kommer bli fina:)


just nu sitter jag och pratar mä nathalie på msn, och jag lovar dej, jag gör dt inte, men bara för din skull.

Sida vid sida.
hand i hand.
tills döden skiljer oss åt !<3


puusssss(L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: